Copyright @ SIA Autogars 2017

Autogars@autogars.lv

GĀZES IEKĀRTU PAAUDZES

Autogāzes iekārtas pēc darbības principa iedalās vairākās paaudzēs, vispopulārākā ir ceturtā, jeb sekvenciālā iesmidzināšana ar dažādiem uzlabojumiem.

Pirmās un otrās paaudzes sistēmām ir virkne trūkumu, un tās neatbilst pašlaik spēkā esošajiem ANO EEK standartiem. Ar tādām sistēmām aprīkotu automašīnu atgāzu toksiskums parasti ir normu Eiro-1 līmenī, kuras Eiropā bija spēkā līdz 1996. gadam, un tikai atsevišķos gadījumos tuvojas Eiro-2 normām. Sakarā ar to gāzes iekārtu ražotāji ir izstrādājuši trešās, ceturtās un piektās paaudzes sistēmas.


1. Paaudze

- Mehāniskas sistēmas ar vakuuma vadību, kuras uzstāda benzīna dzinējam ar karburatoru.





















2. Paaudze

-  Mehāniskās sistēmas, ko papildina elektroniska dozēšanas ierīce, kas strādā pēc atgriezeniskās saites principa ar skābekļa satura devēju (lambda zonde).

             Tās uzstāda automašīnām, kas aprīkotas ar inžektoru dzinējiem un izstrādāto gāzu katalītisko neitralizatoru.

























3. Paaudze

- Sistēmas, kas nodrošina izkliedētu sinhronu gāzes iesmidzināšanu ar sadalītājdozatoru, kuru vada ar elektronisku bloku.

Gāze tiek padota ieejas kolektorā ar mehānisku sprauslu palīdzību, kuras atver virsspiediens gāzes padeves maģistrālē.


4. Paaudze

- Secīgās izkliedētās gāzes iesmidzināšanas sistēmas ar elektromagnētiskām sprauslām, kuras vada pilnveidots elektroniskais bloks.

            Tāpat kā iepriekšējās paaudzes sistēmā, gāzes sprauslas uzstāda uz kolektora tieši pirms katra cilindra ieejas vārsta.
























Sistēmas ar izkliedēto gāzes iesmidzināšanu ir konstruktīvi sarežģītākas. Tomēr salīdzinājumā ar mehāniskajām sistēmām tām ir virkne priekšrocību:


5. paaudze 

- Šķidrā sistēma

No Gāzes Balona ar sūkņa palīdzību ar augstu spiedienu pa gāzes maģistrāli gāze tiek padota tieši sprauslā un tālāk cilindrā bez sildīšanas reduktorā (sistēma strādā bez reduktora). Balons kurā atrodas augstspiediena sūknis (balons vizuāli savādāks kā ierasts). Divas Augstspiediena maģistrāles (viena uz dzinēju, otra padod pāri palikušo gāzi atpakaļ uz balonu). Gāzes sprausla atrodas tieši kolektorā, vai ir kombinēta ar benzīna sprauslu. Šķidrās sistēmas ir salīdzinoši dārgas.


UZPILDES IERĪCES

Ja vēlaties braukt ārzemju ceļojumā, jau laikus uzziniet vai Jums ir nepieciešamais uzpildes uzgalis !



















SPRAUSLU VEIDI


Sprauslas BRC









BRC IN03 MY09 Normāls veids Zils inžektors

Tehniskie dati:

Apakšējā barošana

Peldošais vārsts bez berzes pretestības

Pretestība: 2.04 Ω / 2,35 mH pie 20 ° C

Temperatūra: -40 ° C ÷ 120 ° C

Spriegums: 6 V ÷ 16 V

Blīvējums: Gumijas uz metāla

Apstiprinājums: R67-01; R110 








Sprauslas Baracuda










Barracuda BR124P 4 Cilindra Sprauslas Rail

Maksimālā plūsma: 115Nl/min ar spiedienu 1,2 bar

Spole pretestība: 1,9 Ω

Atvēršanās laiks: 1,9 ms

Aizvēršanās laiks: 1,2 ms

Maksimālais ieplūdes spiediens: 4,5 bar

Darbs temperatūra: - 20 ° C ÷ +120 ° C

Resurss: vairāk nekā 500 milj cikli














Sprauslas Hana


Keihin(Japana) grupas produkts.

Augstas precizitātes un kvalitātes sprauslas

ar teicamu darba ātrumu kuras spēj reāli

samazināt patēriņu, nesamazinot jaudu.

Nodrošina Eiro5 izplūdes gāzes.

Neveidojas bīstami liesais degmaisījums.

Atvēršanās laiks 1,8-2,0ms.

Aizvēršanās laiks 1,2ms.

Darba temperatūra -40oC līdz+120oC.

Caurplūde 130-175 litri/min.

Darba resurss : 300,000km.

 

Piedāvājas komplektos un atsevišķi

Jaudas kritums salīdzinot ar bendzīnu:2-5%.

Patērē vidēji par 1-3L vairāk kā benzīna degvielu


Sprauslas Keihin


Resurss ir vismaz 290.000.000 cikliem vai 240.000 km ->

2 gadu neierobežotā garantija!

Lineāra plūsmu sākot no 2,5 ms.

Zemu pretestību 1,25 Ω.

5 inžektors izmēri dzinēja jaudu no 9 kW līdz 45 kW katrā cilindrā.

(no 3cyl ar 27 kW līdz 10CYL ar 450 kW).

















Sprauslas DRAGON



Spēj nodrošināt Eiro5 izplūdes gāzu normas.

Neveidojas bīstami liesais degmaisījums.

Atvēršanās laiks: 1,5-1,8ms.

Aizvēršanās laiks: 0,8ms.

Darba temperatūra -40Co līdz +140Co.

Caurplūde: 130L/min.

Darba resurss bez remonta: 150,000km.

Max spiediens 6bar.

Jaudas kritums salīdzinot ar benzīnu: 3-5%.

Patērē vidēji par 1-3L vairāk kā benzīna degvielu.


Sprauslas OMVL


Sprauslas OMVL XXI SL(Itālija).

Darba ātrums atveroties 2,6ms.

Darba ātrums aizveroties 2,0ms.

Spēj nodrošināt Eiro3 izplūdes gāzu normas.

Uzstādām automašīnām kas ražotas līdz 2000 gadam.

Pilns darba resurss: 50-70,000km.

Jaudas kritums salīdzinot ar benzīnu: 8-10%.

Patērē vidēji par 2-3L vairāk kā benzīna degvielu.

Ar gāzes temperatūras sensoru

Aprīkots ar 2,0 mm -3mm sprauslām

Aprīkots ar 3 omu spolēm.


Sprauslas Valtek

Darba ātrums atveroties 3,4ms.

Darba ātrums aizveroties 2,6ms.

Pretestība 3 Ohm

Darba resurss bez remonta: 15,000-20,000km.

Pilns darba resurss: 40,000km.

Jaudas kritums salīdzinot ar benzīnu: 10-15%.

Patērē vidēji par 3-4L vairāk kā benzīna degvielu.

Spēj nodrošināt Eiro2 izplūdes gāzu normas:

domātas automašīnām kas ražotas līdz 2000g.



VĀRSTU EĻĻOŠANAS/DZESĒŠANAS SISTĒMA

Eļļošana/dzesēšana galvenokārt ir nepieciešama Japānas un Korejas automašīnu dzinējiem jeb dzinējiem kuriem ir mehāniskā vārstu regulācija. Eļļa tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā pasargājot ieplūdes vārstus, vārstu sēžas un vadīklas no apdegšanas.

Uzstādām eļļošanas sistēmas JLM un Flash lube, ar integrētu līmeņa sensoru, kurš atgādinās par eļļas papildināšanas vajadzību.










Eļļošanas/dzesēšanas komplekts ir pilnīgi neatkarīgs, tas netiek savienots ar gāzes datoru vai sprauslām.

Pēc klienta vēlmēm komplektu var uzstādīt jebkurai automašīnai, neskatoties uz izlaiduma gadu vai dzinēja tipu un tilpumu.

Eļļas patēriņš: 500g~4000-5000km.


GĀZES TVERTNES



Toroidālās rezerves riteņa vietā




























Toroidālās zem automašīnas






























Cilindriskās




































Spiediet šeit ja vēlaties sazināties ar Autogars pārstāvi par Autogāzes iekārtām !